Long coat

10:51

Hej!:) Kolejne bardzo spontaniczne zdjęcia! Zostały one zrobione w Sopocie, jak widać na upał nie trafiłam ale pogoda mimo to była przyjemna a wiadomo, że nad morzem jest zawsze chłodniej :) Bluzkę już widzieliście we wcześniejszych postach, założyłam ją do klasycznych czarnych lejących się spodni, dłuższego płaszcza i przełamałam sportowymi butami :) Buziaki!








bluzka new yorker | spodnie zara | płaszcz no name | buty adidas superstar | naszyjnik yes | torebka lydc via zalando

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz. Szkoda, że pogoda tak konkretnie nie dopisała... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja klasyczna stylizacja, torebka świetnie przełamuje styl całości. Jest dobrym, mocnym akcentem. Lubie takie proste zestawy, choć sama nie umiem takiego stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super outfit :) Sama bym chciała mieć taki płaszczyk :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zestawienie bielibi czerni.Wolę zdecydowanie płaszcze niż kurtki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja ^^ gdzie kupiłaś ten śliczny płaszcz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja! Idealnie trafiłaś w moje gusta, bluzka zdecydowanie najbardziej, ale płaszcz także. Biel, czerń i kolor bordowy to jak dla mnie zdecydowanie piękne połączenie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki świetny żakiet, ma piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny płaszcz <3 Szkoda, że tak mało zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam na zdjęcia nastawiona, wyszły spontanicznie bez wielkiego zaangażowania :)

      Usuń
  9. Świetne zdjęcia, szkoda że nie dodałaś więcej ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojezu, ale ślicznie wyszłaś zakochałam się w płaszczu i butach świetna i jeszcze raz świetna stylizacja czekam na kolejne posty mam nadzieje, że będzie więcej tak cudownych zdjęć. Oczywiście obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna, klasyczna stylizacja ! Uwielbiam takie, wszystko świetnie do siebie pasuje i idealnie ze sobą współgra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny płaszcz! bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten płaszcz jest idealny. non stop widuję takie na tumblr, czarne białe szare jakie tylko się chce. sama bym taki bardzo chciała <3!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe