Red jacket

09:00

Red jacket - MODNAPOLKA.pl

Hej! Dzisiejsze zestawienie troszeczkę inne niż wszystkie. Oprócz połączenia denimu z kolorem białym jeszcze bardziej lubię czarny z czerwonym, tworzy to trochę rockowy akcent który jak zawsze przełamałam sportowymi butami! :) Naszyjnik który mam już wiele lat w swojej szkatułce dopiero odżył w tym sezonie. Aż żałuję, że nie nosiłam go wcześniej:)

INSTAGRAM | LOOKBOOK | MODNAPOLKA











                                            Kurtka vila via zalando | sukienka new look | naszyjnik yes | buty adidas superstar

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Świetna stylizacja, pasuje ci idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie w tej stylizacji wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacie świetna ta stylizacja! :o
    Kurteczka bardzo ma ładny kolor. Super połączenie :) Podoba nam się ^^ Ślicznie wyglądasz <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna sukienka:) Masz swietna figure :)
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka świetnie komponuje się z kurtką przez co całość wygląda bardzo rockowo/grungeowo. Ja bym zamieniła buty na coś cięższego, jakieś botki i mogłabym śmigać wszędzie, aczkolwiek i z butami sportowymi wygląda to dobrze ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem aktualnie w trakcie poszukiwań idealnych "ciężkich" butów :)

      Usuń
  6. wow super stylizacja, uwielbiam takie proste outfity z dodatkiem żywego koloru. Super Post :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kurtka! Szkoda, że nie ma zbliżenia na naszyjnik :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twój styl! :) Naprawdę :3 Już kilka razy do Ciebie wpadam i za każdym razem śliczna stylizacja!
    http://dziewczyna-intelektu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! SUKIENKA JEST GENIALNA :)
    POZDRAWIAM, MALWA

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo w moim stylu bardzo mi się wszystko w niej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę przyznać, że ta sukienka jest idealna. prosta, skromna, czarna i romantyczna, zakończenie koronkowe jest po prostu perfekcyjne. wyglądasz niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja :) Mam tą sukienkę i bardzo ją sobie cenie, pasuje mi idealnie do wielu okazji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjecia stylizacja aż kopara opada z wrażenia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo śliczny zestaw, kurtka wygląda super z połączeniu z czarną sukienką. Ja jednak zamiast sportowych butów, wybrałabym na koturnie czarne lub bordowe :) Jednakże ciekawe posty jak i blog, z miłą chęcią wpadnę częściej ♥
    Pozdrawiam, Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam sie w tej sesji! Kurtka cudownie kontrastuje z sukienka :) następnym razem daj zbliżenie na biżuterie, nawet nie zauważyłam, że ją masz, dopiero przy przeczytaniu skad sa ubrania zobaczyłam, ze miałaś łańcuszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nazywajmy kilka pojedynczych zdjęć sesją:) Ja zazwyczaj zauważam każdy detal, stąd brak zbliżenia :) Następnym razem będzie :)

      Usuń
  16. Ciekawie :) Uwielbiam Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się ta kurtka <3 Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe zestawienie, buty bardzo przykuwają moją uwagę. Jesteś bardzo oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja prezentuje się wspaniale! A ten naszyjnik to rzeczywiście jest piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna stylizacja, najbardziej podobają mi się buty, a kurtka też super, tylko nie w moim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna stylizacja! pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, bardzo ładna kurteczka :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Minimalistycznie i bardzo rockowo. Ekstra kurtka, jeszcze nie widziałam w takim kolorze ramonki. Do twarzy Ci. Z połączeniem koronki wygląda na prawdę seksownie i z pazurem. A taką delikatną biżuterię lubię najbardziej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się sukienka , uwielbiam ubrania z koronką :)
    Kolor kurtki też niezły to coś w moim stylu ! :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe