All black

20:32








bluzka h&m | spodnie sh | naszyjnik yes

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Czarna klasyka najlepsza :) Świetna skóra !

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja świetna, odważne było skomponować wszystko w kolorze czerni ale dobrze że to zrobiłaś, masz bardzo ładną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe spodnie, takie tłoczenia bardzo mi się podobają :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasycznie, wygodnie i czaaarno ;) Jednak ja bym przełamała jakoś tę stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo się lubi całość na czarno albo nie :)

      Usuń
  5. .. jesteś śliczna! Stylizacja w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się outfit! Trafia w mój gust, a czerń to mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyka najlepsza! Genialne połączenie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz! :) sama najczęsciej chodze ubrana na czarno więc look w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne zdjecia ale ja jeszcze bym cos od siebie dodala np. Cos w kolorze zlota aby przelamac czern. Ogolem bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne zdjęcia jak i stylizacja ! Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyka i minimalizm zawsze się obroni i wygra:)
    Zjawiskowo !

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zdjęcia w takim stylu, są bardzo klimatyczne. A co do stylizacji wyglądasz rewelacyjnie. Kocham czarny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe